THIS WEEK PICKS

Hello and welcome to another inspirational post about talented girls I've met through scrapbooking adventure ;) Project Life/pocket scrapbooking has become more and more popular recently. I just started my 3rd album and I swear - this is the best thing I've ever done for myself. All best memories inside pockets - photos, words and memorabilia. I'm so happy I started my first album over a year ago and I'm sure that this adventure won't end for me too fast :) Everyday I feel inspired by those ah-mazing layouts online, I love scrolling blogs and galleries and just looking at them.. So,  here are my 8 favourtie ladies I follow and admire! ♥


Witajcie w kolejnym poście poświęconym inspirującym dziewczynom, które poznałam poprzez scrapbooking ;) Project Life/kieszonkowy scrapbooking jest coraz bardziej i bardziej popularny. Niedawno zaczęłam mój trzeci album i przyrzekam - to jest najwspanialsza rzecz jaką zrobiłam dla siebie kiedykolwiek. Wszystkie piękne wspomnienia zachowane w kieszonkach albumu - zdjęcia, słowa, pamiątki. Jestem szczęśliwa, że zaczęłam prowadzić ten projekt ponad rok temu i mam nadzieję, że nie zakończę go tak szybko :) Codziennie czuję się zainspirowana przez te wspaniałe strony, które znajduję na blogach i w galeriach.. A więc, tutaj moja absolutnie ulubiona 8 dziewczyn, które podziwiam! ♥



1. Leena | 2. Peppermint | 3. Tracy | 4. Kasia



1. Stephanie | 2. Carly | 3. Michelle | 4. Maria


5 comments:

  1. they are my favorite too with you of course! I like this clear light simple and delicate style that I try to have as well on my PL

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za podzielnie się swoimi ulubionymi blogami! :) Sama niedawno zaczęłam PL, także przyda się każda inspiracja- łącznie z Twoim , oczywiście <3

    ReplyDelete
  3. Aww...you are the sweetest ever. You know I love ya! :)

    ReplyDelete
  4. Magda super inspiracje! Dziękuję :*

    ReplyDelete