PROJECT LIFE WEEK 12

Hi all! I started Monday with morning running ans sun was shining so pretty, but now I can only see clouds behind the window. Even then my blog is full of happiness and colors :) We officialy started spring! Days are warm and longer, and we even had a first bonfire this year - which was pretty awesome :) I spent my weekend outside of town, where air is clear and sun is warmer! :)


Hej :)) Poniedziałek powitał mnie słońcem podczas porannego biegania, a teraz jak patrzę za okno to widzę chmury. Mimo to na moim blogu coraz bardziej kolorowo i wesoło :) Tydzień 12 był początkiem kalendarzowej wiosny - i tak samo wiosenne były wszystkie jego dni. Rozpoczęliśmy nawet sezon ogniskowy! Cały weekend spędziłam w górach, z rodzinką, ciesząc się ciepłem słońca i czystym powietrzem.. ach tego nie ma w mieście :)



For this spread I used lots of Dear Lizzy Daydreamer collection - Project Life mini kit, puffy hearts, stickers. I also used Amy Tangerine One Plus alphabet and rub-ons.

W tej rozkładówce użyłam sporo nowej kolekcji Dear Lizzy Daydreamer - mini kitu Project Life, 'puszystych' serduszek (uwielbiam!) i naklejek. Uzyłam też trochę Amy Tangerine Plus One - alfabetów i rub-onsów (cudne!).





8 comments:

  1. O rajuniu! Zachwycasz mnie na maksa swoimi stronami! Pięknie jasno a jednak bardzo kolorowo :))))

    ReplyDelete
  2. So beautifully made​​, enjoyed all images to the pattern paper and embellishments you have used. So delicate and beautifully crafted, thank you for insprasjonen.

    ReplyDelete
  3. Megaaaaaaa. Przykleilam sie do monitora i nie moge jezora odkleic :P cudo

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha Miraku :* :D przybywaj oglądać na żywca :P

      Delete