HAPPY GIRLS ARE THE PRETTIEST

Hello :) Do you believe in Audrey Hepburn words that 'happy girls are the prettiest'? I do.. :) I often forget to be happy with what I have. I worry a lot about things I can't manage.. And then he comes with bunch of flowers and says he loves me. Gee, that makes me happy and pretty at the same time :D Have a lovely day, girls! ♥


Hello ;) Wierzycie w te słowa Audrey Hepburn, że 'szczęśliwe dziewczyny są najpiękniejsze'? Ja tak :) Często mi się zdarza zapominać, co tak naprawdę jest ważne w moim życiu, zamartwiam się sprawami nie do ogarnięcia, stresuję.. A potem przychodzi on, z bukietem kwiatów i mówi mi, że wszystko nieważne, bo mnie kocha :) Taaa, to sprawia, że czuję się szczęśliwa i piękna :) Do czasu aż nie zacznę zamartwiać się nowymi sprawami. Tak to z nami jest, prawda? ;)

Layout skleiłam na wyzwanie Scrapki.pl pod jakże wdzięcznym hasłem - kobieta ;)



6 comments:

  1. Chyba nie czuję się w tej chwili PIĘKNA....
    Nic a nic :-(
    Ale zadumalam sie troche nad Twoim postem....
    Pozdrawiam serdecznie.
    Karo
    P.S. Layout jest przepiękny!!!!

    ReplyDelete
  2. Prawda, prawda prawda :))) i piękny scrap :)

    ReplyDelete
  3. Just beautiful, so soft. What alphabets from what Prima collections did you use for your quote?

    ReplyDelete