divine this line LO

Hej dziewczyny! Dzisiaj zespołowo-ILSowo mamy dla was niespodziankę ;) Chcemy przedstawić wam pierwszą tegoroczną kolekcję papierów divine this line, zaprojektowaną przez Nebri oraz Anię-Marię. Jest boska, jak widać :D Możecie wygrać tą kolekcję na blogu ILS, ponieważ tam właśnie trwa candy :)

Hello girls! Today, with a great pleasure, our ILS DT presents you the brand new collection - divine this line! :) It's totaly new, fresh and simply amazing :) take a look on our blog to take a chance to win this papers!


A ja chciałabym wam pochwalić się najnowszą pracą na papierkach :) Jest to layout o layoutach :D na zdjęciu znalazło się 9 moich ulubionych z 2012, wspominanych już w poprzednim poście

I'd love to share with you my newest layout made with divine this line. It's a layout about layouts :D there is a picture with my fav 9 layouts from 2012, I mentioned it last time





Btw, podoba wam się nowa odsłona bloga? :) marzyła mi się tu przestrzeń, biel i pastele. Wczoraj zebrałam się w sobie i cały wieczór poświęciłam wyglądowi bloga. Było warto? :)

Btw, how do you like new look of my blog? :) I was dreaming of white space and pastel colours. Yesterday I finally made it, was it worth to waste the whole evening in front of the computer? :)

Zajrzyjcie do mnie jutro, pokażę się z nowym layoutem i kolejną kolekcją ILS :) Udanej soboty!

Take a look on my blog tomorrow, I'll show you another layout made with the second ILS new collection :) Have a great sat!

12 comments:

  1. muczo muczo Kochanienka i scrap i ten pastelowy zawrot glowy!!! czekam niecierpliwie na jutrzejsze!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze go nie ma ahahah więc ja też niecierpliwie zerkam w stronę papiórków :)
      dzięki kochana :*

      Delete
  2. Scrap boski :) Nowe szatki bloga też - zdecydowanie było warto :)

    ReplyDelete
  3. lowe LO o LOsach :) a blog teraz jest idealnym tłem do Twoich prac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki Ula :* powiem nieskromnie, że mi też się podobaaa tu :)

      Delete
  4. Tak jakby dziewczyny tę kolekcję papierów dla Ciebie robiły :) Piękności :) A zmiany na blogu ładne, subtelnie i Twojo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak, dobrze się w nich czuje ;) Tobie na bank też będą pasować, zobaczysz ;)
      :**

      Delete
  5. I love both your page and the blog new look - lots of white space (my favourite too!) and gentle colours ...

    ReplyDelete
  6. thank you, girls! it's so nice to hear it :)

    ReplyDelete