ciepłe barwy jesieni {warm colors of fall}

Zapowiadałam, że będzie mnie tu więcej, ale czy spodziewaliście się dzień po dniu? :) Cóż, nie planowałam tego, ale mam dwie rzeczy którymi chcę się z wami podzielić dziś! Ten weekend zaczął się wyjątkowo kreatywnie i.. z odrobiną szaleństwa. Białego szaleństwa! Na zajęciach z fotografii w sobotni poranek zostałam obsypana od stóp do głowy mąką :D Było mnóstwo śmiechu, dobrej zabawy i... niezłych kadrów. Jak tylko znajomi z zajęć podzielą się ze mną moimi zdjęciami to na pewno wrzucę je tutaj. Natomiast po zajęciach czekała mnie wyjątkowa, rodzinna sesja zdjęciowa...
Magda, Michał (nomen omen!) i Lenka czekają na malutką Hanię. Postanowili to oczekiwanie urozmaicić sobie kilkoma zdjęciami i poprosili mnie o zrobienie im zdjęć. Dziś mała zapowiedź... W roli głównej Lenka!

I told you yesterday, that I'm going to blogging more, but did you expect me day by day? :) Well, I didn't plan this but I have two things I want to share with you. This weekend started a waaaaay creative than any other.We always have a lot of fun on my photography classes, but saturday's morning bet everything! We were playing with flavour and I'm going to show you in time how I look when I'm all covered by white flavour.. :) After the classes I had a beautiful afternoon with lovely family: Magda, Michal and theire daughter Lenka are expecting a little girl - Hania. They asked me to take a few photos of their family... Meet Lenka!



A kiedy wieczorem wróciłam zmęczona do domu, usiadłam z lampką wina w pustym mieszkaniu poczułam nieoczekiwany przypływ kreatywnej energii :) Zmajstrowałam sobie scrapa jesiennego z moim ulubionym zdjęciem ostatnio. Naszła mnie refleksja, że przez lato lubowałam się w chłodnych błękitach i zieleniach, a teraz kiedy deszcz stuka mi w szybę chętniej sięgam po ciepłe i słoneczne barwy jesieni.. też tak macie? :) 
Scrap jest zrobiony wg mapki znalezionej na Pretty Little Studio, zajrzyjcie!

When I came back from this photo session, a bit tired, I grabbed a glass of wine and suddenly I felt full of crafty energy:) I made this layout with the autumn picture that I like a lot. And I thought about my summer layouts - full of cold blue and green colors! And now, when the rain drops behind my window I rather take some yellow, warm autumn colors. What about you? :)
This layout is made with Pretty Little Studio sketch, take a look!



 

6 comments:

  1. scrapiszcze przecudnej urody!!!
    mapka fajna, może się zmobilizuje i zasiądę. tylko lampke wina muszę sobie też zapodać i może kreatywna energia i na mnie spłynie ;)
    pozdrówka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! :) lampka wina nigdy nie zaszkodzi :)

      Delete
  2. cudnowy scrap i piękne zdjęcie! :*

    ReplyDelete
  3. ale fajny scrap!
    zdjęcie przepiękne!! kurczę, marzy mi się taka sesja, może kiedyś się skuszę... :)

    ReplyDelete
  4. czekam na więcej zdjęć z tej sesji :) A Scrapa już widziałam na Pinterescie od rana i od razu sie zakochałam. To prawda, ja jesieńią też poszukuję ciepłych barw, to chyba przez ten deszcz za oknem :)

    ReplyDelete